28/3/11

¿QUE HAY EN EL CEREBRO DE ANISH?




La primera vez que vi la obra de Anish Kapoor quedé bastante impactada.
 Es que este hombre es la leche!!
Des del verano aún me pregunto que hay en el cerebro de Anish, porque realmente es impresionante cómo juega con las sombras creando efectos ópticos alucinantes con colores puros.




Es un genio. En definitiva lo es, porque es increíble cómo es capaz de crear a partir de materiales tan distintos  , dándoles una función totalmente diferente a la que tenían inicialmente. Este tío lo que tiene en la cabeza es química, estructuras moleculares, formas tan obvias que nadie se ha atrevido a crear. Realmente es increible la confusión que te crea al ver su obra, por eso os recomiendo que la veáis en directo.
Aquí os dejo mis preferidas:




Padezco amor mental.

xxx

7 comentarios:

  1. :) A mi també m'agrada molt. Estic molt dacord amb ell amb una frase que diu: el material sempre condueix a alguna cosa inmaterial.

    I és que lo bonic de l'art són les reaccions que produeixen les obres, i aquest tio no deixa indiferent mai.

    ResponderEliminar
  2. Com m'impacta aquest home.. ja m'gradaria haver-ho vist en directe com tu. Els que m'impresionen més són els de gran format , els land art. Volia penjar una foto però no ho puc fer oi? et poso aquest enllaç on es pot veure . JA aniré mirant que fas :)

    http://www.theaustralian.com.au/news/executive-lifestyle/alan-gibbs-landmark-decisions/story-e6frg9zo-1225793569299Marsyas

    Roser

    ResponderEliminar
  3. M'agrada molt la foto que m'has ficat!! els de gran format no els he vist, però de ben segur que deuen ser impresionants! :)

    ResponderEliminar
  4. es genial sin lugar a dudas! la próxima vez que veamos alguna obra suya... que sea la de chicago!!!

    ResponderEliminar
  5. Seria fantàstic trobar algunes de les seves escultures a Catalunya,


    a continuació et deixo un frase molt original que va dir un artista, no en ser el nom...


    L'ART NO ÉS UN MIRALL PER MOSTRAR LA REALITAT SI NO UN MARTELL PER DONAR-LI FORMA

    Fantàstica oi?

    Bé, continua amb el blog arribaras molt lluny.

    Jordi

    ResponderEliminar
  6. Moltes gràcies Jordi! Crec que tu també arribaras molt lluny i realment és una frase per reflexionar, molt maca. :)

    ResponderEliminar